آموزش سئو – بهینه سازی عناوین
آموزش سئو – بهینه سازی عناوین

عنوان یک سفحه وب سایت نباید با عنوان داخل هدر سایت اشتباه گرفته شود . اگرچه در صفحه اول سایت ممکن است شباهت هایی وجود داشته باشد. اما هدف اصلی آن چیزی است که در نوار عنوان مرورگر نمایش داده می شود و وقتی صفحه ای را به علاقه مندی های مرورگر خود اضافه می کنید، می توانید اسم آن را ببینید. حتی می توانیم تصور کنیم که این قسمت هم میتواند بعنوان بخشی برای کلمات کلیدی باشد.

استفاده صحیح از کلمات کلیدی در عنوان صفحه وب سایت برای گوگل بسیار مهم است. مخصوصا برای صفحه اصلی و خانگی سایت. در واقع اینطور بگویم که اگر هیچ اقدامی برای بهینه سازی سایت خود نکرده اید، این کار را فراموش نکنید.

 

ملاحظاتی برای عناوین صفحه در هنگام طراحی:

  • عنوان صفحه نباید بیش از ۹ کلمه یا ۶۰ کاراکتر باشد.
  • ابتدای عناوین را با کلماتی کلیدی آغاز کنید.
  • یک موضوع مهم این است که نام شرکت یا سایت شامل عنوان صفحه نمی شود مگر اینکه بخوبی شناخته شده باشد و در واقع برای خود برند باشد.

بهتر است این موضوع را بدانید که استفاده نادرست و یا عدم تطابق و واقعیت نداشتن عناوین صفحه، می تواند بسیار زیان بار تر از عواملی چون لینک های بی کیفیت و محتوای ضعیف باشد.

بهترین روش برای ایجاد عناوین:

  • هر صفحه باید یک عنوان منحصر بفرد داشته باشد.
  • کلمات کلیدی هر صفحه را در عناوین بکار ببرید.
  • استفاده از تغییرات مشخص تر کلمات کلیدی بر روی صفحات محصول، خدمات یا …
  • اگر می خواهید نام شرکت شامل عنوان باشد، آن را در پایان عنوان بگذارید.
  • استفاده از بهترین فرم کلمات. مفرد یا جمع بودن.
  • کلمات کلیدی را بیش از ۲ تا ۳ بار در عنوان بکار نبرید.
  • بررسی کنید که تگ <title> اولین عنصر در تگ Head شما باشد. این کار باعث می شود تا گوگل ساده تر آن را پیدا کند.

تالیف: ایده ساز

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *